Live chat Kunstgalerij

De live chat service van Chatkracht kan voor kunstgalerijen van toegevoegde water zijn omdat het de bereikbaarheid van kunstgalerijen verhoogt. Doormiddel van de live chat service van Chatkracht kunnen website bezoekers 72 uur per week contact opnemen. Website bezoekers kunnen doormiddel van de live chat service van Chatkracht contact opnemen met de kunstgalerij over alle vragen die de bezoeker op dat moment heeft. 

Deze sector is vaak erg gericht op fysieke evenementen en minder online. Door een live chat functie op de website kunnen klanten online ook worden verder geholpen. Dit geeft een andere dimensie aan de sector die doormiddel van de live chat een unieke klantenservice biedt. Hiermee onderscheiden ze zich ten opzichte van de concurrenten.   

De vragen die binnenkomen zullen binnen 30 seconden door ons opgepakt worden. Het  kenniscentrum zal er meteen bij gepakt worden zodat de chatspecialist de tijd heeft om een vraag op te zoeken. Indien de vraag direct beantwoord kan worden kan de klant verder gaan op de site en een bestelling gaan plaatsen. Als de vraag niet direct door de chatspecialist beantwoord kan worden dan zullen de contactgegevens van de klant gevraagd worden. Deze contactgegevens worden dan met de vraag alsnog naar het bedrijf toegestuurd. De klant kan hierna alsnog geïnformeerd worden.  

De live chat service is een laagdrempelige manier van contact met een bedrijf. Doordat het erg laagdrempelig is, zullen klanten eerder contact opnemen. Het persoonlijke contact met een chatspecialist zorgt voor vertrouwen bij de websitebezoeker. Dit werkt beter dan bijvoorbeeld een contactformulier, deze zullen websitebezoekers minder snel invullen en hierdoor kunnen klanten worden kwijtgeraakt.  

Een samenwerking met Chatkracht is een investering voor een bedrijf die veel voordelen met zich meebrengt. Als er een aantal leads worden binnen gehaald dan is de investering alweer terugverdient. Daarnaast bespaard een bedrijf een hoop tijd die aan andere dingen kunnen worden besteed.